Pages

Monday, March 25, 2013

Titipan buat Suami...

Saya x pernah minta emas permata....
Cuma minta pengertian... kefahaman awak dengan tugas saya...
Bukan setakat saya ada tugas di rumah... Saya pun ada tugas di pejabat.
Bila saya bukak mata bangun pagi jak... bermula rutin harian saya....
Masak air panas pakei anak mandi... sediakan bekalan anak ke taska...
Iron baju awak... Bangunkan anak... buat susu anak... berik anak mandi...
Kemas anak, pakaikan anak baju... saya mandi... kemas diri sendiri...
Bangunkan awak... turun hantar anak ke taska... saya pergi kerja... di tempat kerja 9 jam saya busy...
balik keja pukul 5 lebih... ambil anak di taska... sampai rumah... masak air panas utk anak mandi... berik anak mandi... kemas anak, pakaikan anak baju... masak pakei awak dan anak mamam malam... suap anak mamam malam... anak kenyang dah... saya curi masa mandi kejap... teman anak main sampai anak tertido...
Pinggang saya sakit... dan pasya baru saya tertido sekali dengan anak... Saya bahagia... Kalau lah saya ter'membebel' dengan awak, saya minta maaf minta ampun. Saya x sengaja... Saya tauk awak pun penat cari rezeki pakei kita anak-beranak... Saya sayang awak... Saya sayang anak kita.... Saya sayang keluarga kita...

No comments:

Post a Comment