Pages

Friday, January 20, 2012

2012

Syukur Alhamdulillah... we are already in the year 2012... I am now a mother... and my new year resolutions... don't know yet... but one thing for sure, i wanna become a good mother... just like my beloved mummy. She's the best mom in this whole wide world.

Rite now, in front of my hubby's lappy, blogging sambil watching my son sleeping... as usual... terkentut-kentut jak nya tido... hehe. Makes me wanna cry tauk sik... just to watch a very innocent face... he knows nothing... he's just a baby... my baby... i love him so much... Ya Allah... Mudah-mudahan aku diberik kekuatan dan kesabaran dalam menjaga dan mendidik anak aku... Sesungguhnya pendidikan dan ajaran yang baik semuanya bermula dari rumah...

I wanna take good care of my son, just like my parents take good care of me... i wanna love him, just like my parents love me... kinek tok baruk aku dapat rasa apa yang parents aku rasa... setelah aku mpun bergelar parents juak... :)

Okay... nanite...

No comments:

Post a Comment