Pages

Sunday, August 21, 2011

Missing My Hubby....

Rite now 2.25 a.m. Aku di Limbang dah. Sorang dirik, missing my hubby sooo damn much rite now... Aku balit dolok sebab takut terberanak di labuan kelak mun aku nunggu 26hb... Mata sikmok lelap gik buat masa tok... So sik tauk apa nak polah. Cable handphone lupak... mun sik dapat upload gamba. Nak shee shee tapi takut gi belakang sorang-sorang... hehehe... tunggu cdak mamatua bangun sahur lok lah...

Journey aku dalam express labuan-limbang marek ada juak dalam duak jam gia. Nasib bait cdak express ya bukak cita fast five. Siklah aku boring gilak. Nasib bait juak duduk sebelah bala-bala dak boi juak. Ada juak dengan bercerita. Dah juak Haiqal dalam tummy sik pandey berehat... Jadi siklah aku selesa sepanjang journey to limbang marek. Nak terkemeh jak-jak ntam Haiqal... Rite now pun sik tahan juak rasanya nak shee shee tok. Apa boleh buat bah sekda org neman... huhuhu... but he's on top of my bladder, bergoleng berganggak nya dalam perut ku tok.... Arghh... Sabar okay hana... tunggu sekejap gik dak tok semua bangun sahur...

No comments:

Post a Comment